DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 24 Jun 2012

SPRM... GUA ADA KES BARU LAH... LU ORANG TAK NAK SIASAT KE KES INI BEB, KAH KAH KAH !



Ini kes memang baru bukan nya kes seperti 13 tahun dulu yang telah ditutup oleh Badan Pencegah Rasuah (BPR) yang kini dikenali dengan nama Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)... sebab gua suruh lu orang siasat bukan apa... kerana lu adalah Badan Kerajaan yang betul-betul menjalankan tugas dan tanggungjawap sesuai dengan duit gaji yang lu orang terima... jadi gua utarakan kes ini yang masih segar bugar dan lu orang pun tak payah susah nak cari bukti seperti kes yang dah ditutup dan 13 tahun sudah berlalu... kah kah kah !.

ZAMIL IBRAHIM

Kalau lu orang siasat ini kes dengan betul... gua comfirm tak sampai sebulan lu orang dah boleh dakwa individu yang terbabit kerana bukti videonya terang dan bukan seperti kualiti filem perang dunia ke-2... ada warna lagi dan bukan nya dalam hitam putih beb... kah kah kah... atau pun lu orang lebih suka dan berminat untuk buka balik kes yang dah 13 tahun hanya berpandukan Surat Akuan Sumpah oleh Bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Datuk Murad yang sekarang lebih dikenali Jutawan Budiman hasil dari menganjurkan kelas Agama dirumah beliau disekitar Taman Tun Dr Ismail (TTDI) Kuala Lumpur... kah kah kah !. [Baca Sini]

DATUK MURAD JUTAWAN BUDIMAN

Didalam video ini gua pun boleh bagi tahu lu orang siapa-siapa orang terlibat beb... gua tak kesah kerana gua sedar membantu SPRM yang sememangnya telah terbukti menjalankan kerja mereka dengan jujur dan amanah... sebab itu SPRM berjaya menyiasat dan membuktikan hasil siasatan seterus mendakwa seorang Pegawai Sime Dardy cawangan Johor... seterus nya Pegawai Sime Dardy tersebut telah didapati bersalah dan dijatuhkan hukuman penjara selama 27 tahun serta denda sebanyak RM894 ribu atau 15 tahun penjara berdasarkan RM180 ribu dakwaan rasuah... sebab itu dalam artikel yang lepas gua ada kata SPRM you are the best... kah kah kah !. [Baca sini]



hemmmmm..... yb khalid samad dah sebut nama siapa yang menjadi agent merangkap barua umno tersebut.. rasa nya tugas sprm hanya perlu memanggil beliau untuk mendapatkan bukti seperti dakwaan beliau itu... atau lu orang pun nak mengesahkan yang lu orang pun sama barua umno ke sprm... kah kah kah... umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. lu tak payah bising2lah, itu anjing-anjing mana makan tuan punya.

    BalasPadam
  2. suruhanjaya p#@##@k ...anjing

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....